Olen täydellinen sisäkissa, koska olen yleisesti ottaen rauhallinen ja erittäin syvästi perheeseeni kiintyvä. Minulla on myös hyvin koiramaisia tapoja, koska rakastan noutamista ja minulle voi opettaa erilaisia temppuja. Koiramaisuus tulee esille myös siinä, että haluan olla mukana kaikessa mitä perheessä tapahtuu, on se sitten pyykin ripustamista, ruoan laittoa, lehden lukua, television katselua jne. Katselin tänäänkin koko perheeni kanssa yhdessä "Itse Ilkimys 1", vaikkakin nukuin melkein koko elokuvan ajan :)

No, mutta olin hengessä mukana :)

Olen muuten tosi älykäs, laiska ja mukava kissarotu. Vaadin erityisen paljon rakkautta ja seuraa!!!! Jaa ketähän muistutaisin eniten, ehkä Herran Karvinen kuvailisi minua parhaiten.

 

images.jpg

Onko kissani sittenkin koira, jos...

1. Kissasi lähtee mielellään lenkille.

2. Kissasi murisee kuin koira.

3. ... ja läähättää.

4. Kissasi on astetta hömelöisempi tapaus (ei millään pahalla, koiraystävät).

5. Kissasi kuuntelee (ja uskoo!) sinua.

6. Kissasi kanniskelee tavaroita.

7. Kissasi osaa noutaa.

8. Eikä kissasi ikinä hylkää sinua! (... tai lähde käpälämäkeen viereltäsi

 

No ei nyt sentään:)

Dolldesires Emil 032.JPG