Muukin porukka kotiutui reissuiltansa. Ei siinä mitään, Jonna oli hoitanut minua hyvin. Sain jopa maistaa nakkia...nam mitä herkkua vaikkakin emäntäni sanoi kun pääsi kotiin, että nakit eivät vielä kuulu ruokavaliooni :(.

Tosiaan, olihan ne aika suolaisia ja janotti aikalailla. Mutta maistettu on ja hyvälle maistui. Jatkossa tyydyn pentukissaeväisiini ja emännän paistamaan broilerin ilman mausteita. Pieni herkkä vatsani ei varmaankaan pitemmän päälle olisi tykännyt hyvää nakkiherkuista. 

Jonnan mukaan olin ikävöinyt aikalailla muuta perhettä ja olikin hyvä, jotta tulivat kotiin. Pitemmät reissut on nyt kuulemma tämän kesän osalta reissattu, joitakin satunnaisia yhden yön reissuja lukuunottamatta.

Lasse leikki kanssani ja kutsui pari koulukaveriaankin kanssani leikkimään, joten seuraa on ollut.

Ihanaa kun taloon tuli vähän enemmäkin elämää. Jonnan poikaystäväkin pääsi armeijan harmaista vapaille ja kävi minua tervehtimässä vaikka kärsiikin jonkinasteisesta kissa-allergiasta. 

Muuten elämä on sujunut omaa rataansa. Kynnet on leikattu, korvat putsattu ja eilen minulle ostettiin ihan oma kissaharja, jolla ihanaa silkinpehmeää turkkiani harjataan. Turkin harjaus tuntuu niin ihanalta; I like it!

Emäntä oli ostanut reissuiltansa myös erilaisia kissanhoito-oppaita..heh no hyvä se on kun tutustuvat kirjallisuuteen, jotta osaavat sitten oikein hellitellä minua :)

Tässä Gummeruksen kirjassa on muuten Ragdoll aikuiskoossa.

2013-07-21_19.37.55.jpg2013-07-21_19.35.45.jpg