No olen nyt sitten harjoitellut yksin oloa kotosalla. Muu kotiväki on ollut päiväreissuilla. Vanhin lapsista, Jonna käy töissä ja emäntäni on ollut nuorimman lapsen, Lassen kanssa risteilyllä ja huvipuistossa sekä muilla asioilla. Emäntäni on kyllä kuullut, että olen jäänyt naukumaan oven taakse. No olen lopettanut sen kyllä aika pian ja käynyt nukkumaan omille lempipaikoilleni; raapimapuun pusseihin tai mikä parasta sänkyille tai pöydälle. Niin tosiaan, minulla on täällä uudessa kodissa hieman erilaiset säännöt kuin mihin olin tottunut kasvatuskodissani.

Uudessa kodissani en saa tulla sänkyyn nukkumaan vaan minulle on osoitettu oma nukkumapaikka yöksi. Tässä on ollut aikamoinen opettelu, mutta olen oppinut kyllä. Päivällä saan tulla sängyille nukkumaan kun päiväpeitot ovat sänkyjen päälle :) Ja arvaapa vaan mitä olen puuhastellut kun muu väki ei ole ollut kotosalla..hih..

Toinen asia minkä olen joutunut opettelemaan on se, että uusi perheeni ei anna minun kulkea ruokapöydällä vaikka se olisi niin kivaa kun muu väki syö. No olen aika hyvä oppimaan kaikkea uutta ja tiedän kyllä kun minulle sanotaan käskevällä äänellä EI niin tottelen kyllä. 

Dolldesires Emil 034.JPG