Hei taas

alan jo pikku hiljaa sopeutumaan uuteen kotiini. Tunnen jo perheenjäsenetkin hyvin. Olen päässyt joka päivä ulos; aamupäivällä ja iltapäivällä. Eilen oli sateinen päivä ja sateen loppuessa pääsin tuoksuttelemaan ihanaa raikasta metsän tuoksua. Ihaninta uudessa kodissani on, että metsä on ihan vieressä kun vain menemme rappukäytävän ovesta ulos niin metsä on ihan vieressä. 

Vessaharjoittelut ovat sujuneet loistavasti vaikkakin kasvattajalla oli ihan erituoksuista hiekka kuin minulla tällä uudessa kodissa. Vessassani on myös ovi, josta minun on kuljettava ja tuo ovesta kulkemisharjoittelussa meni hetken aikaa, mutta nyt osaan senkin jo vallan mainiosti. 

Olen syön sekä märkäruokaa että kuivaruokaa. Ja emäntä on paistanut minulle myös marinoimatonta broilerinlihaa, joka on ihan NAM:).

Valjaissa kullemista olen myös harjoitellut koko viikon ja opinkin tuon taidon suhteellisen helposti. Mutta kylläpä ulkoilu väsyttää!

Dolldesires Emil 036.JPG