onkin sitten täysin kiinni siitä, mitä kaikkea kivaa vanhin lapsista, Jonna 19.v keksii kanssani tehdä. Emäntäni ja nuorin lapsista on lähdössä viikoksi mökille Itä-Suomeen. Olen tottunut Jonnaan oikein hyvin ja hän silitteleekin minua kaikista eniten :) Johtunee kai siitä, että Jonnan poikaystävä on joutunut tai päässyt armeijan palvelukseen ja Jonna on niin kuin "sotaleski". No tuo poikaystävä on kylläkin tulossa viikon päästä lomille niin tilanne taas muuttuu..

Kuva ensi viikon huolehtijastani. Harrastaa muuten sitten partiota kuten poikaystävänsäkin :)

_MG_2283.JPG

_MG_2613.JPG

Mutta Jonnalle ei tosiaan ole ensi viikon alusta töitä, joten hänellä on aikaa olla minun kanssa päivälläkin, joka on tosi kivaa.

Olen innokas ulkoilija, mutta nyt on ollut aikamoiset helteet ja pienenä pentuna en siedä helllesäitä ja tarvitsen varjoa sekä juotavaa.

Mutta luulen, että minulle on tulossa silitys - syli -hellittely viikko. :)

 

 Emil ja laatikkoleikki 010.JPG